maxbouckaert.reismee.nl

De laatste relax week

Hallo allemaal!

Toch weer bijna een week geleden, maar goed; hier het volgende reisverslag.
Afgelopen dinsdag ben ik helaas nog een dag thuis gebleven aangezien het nog niet helemaal rustig was en er ook geen brandstof te verkrijgen was. Dus heb ik de dag op dezelfde manier doorgebracht als de andere die ik binnen moest blijven.
Woensdag zijn we met z'n zessen naar het dorp gegaan voor de wondzorg. Evelien had ballonnen meegenomen om uit te delen aan de kinderen en toen ze die tevoorschijn haalde werden we helemaal overspoeld door kinderen. Toen alle ballonnen op waren en we ze bijna allemaal hadden opgeblazen, begonnen de kinderen de knopen er weer uit te halen om de ballonnen vervolgens weer leeg te laten lopen...
In de middag hebben we in de stad shoarma gegeten en daarna besproken wat we de volgende dag zouden gaan doen, omdat het toen tabaski, het Offerfeest, was.
Donderdag, tabaski dag, ben ik met Marie, Hanneke en Evelien in de ochtend boodschappen gaan doen. Daarna zijn we naar Ilonka gegaan waar Maaike en Jose nog waren. Daar hebben we al het eten klaar gemaakt en lekker opgegeten.
s'Avonds zijn we met z'n zevenen in een vierpersoons auto, waar we met z'n zessen trouwens ook regelmatig inzitten, nog naar een restaurant gereden om tosti's te eten. En die waren heeel lekker, maar ook erg machtig. Toen we terug wilden gaan was het kei hard aan het regenen en de achterbank van de auto is niet overdekt... Dus hebben we een parasol mee gevraagd en daardoor beleven we gelukkig redelijk droog. Toen het bijna helemaal droog was sneuvelde de parasol door een de wind, perfecte timing dus.
De volgende dag was het een rustdag, dus hebben we met z'n vijven lekker bij het zwembad gelegen en zijn daarna nog even over de markt gelopen, die al dicht was. Die nacht heb ik nogal slecht geslapen en boven de wc gehangen vermoedelijk omdat ik iets verkeerds gegeten had.
Zaterdag ochtendben ik daarom niet mee gegaan naar het dorp voor wondzorg. In de middag ben ik wel mee gegaan naar SOS Kinderdorp om daar kennis te maken en even rond te kijken. Daarna hebben we een heerlijk engels broodje gegeten. s'Avonds zijn we naar een concert geweest wat wel leuk was om te zien, ik was alleen nog erg moe.
Afgelopen nacht heb ik dus lekker geslapen en vandaag voelde ik me ook weer helemaal goed. Nu zit ik weer lekker langs het zwembad en duik het water weer even in. De groeten uit Burkina!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change