maxbouckaert.reismee.nl

Week 6

Hallo allemaal!

Nu wil ik jullie eerst allemaal bedanken voor de leuke reacties die ik gekregen heb en alle felicitaties natuurlijk. En dan nu de afgelopen week.
Dinsdag en woensdag ben ik weer naar de blindenschool geweest, maar deze keer naar de laagste klas. Dit was heel anders maar heb mezelf er helaas nog niet echt nuttig kunnen maken.Woensdagmiddagben ik weer lekker naar het zwembad geweest.
Donderdag, mijn verjaardag, heb ik in de ochtend gewoon gewerkt. Samen met Marie ben ik naar de school in het dorp geweest voor de wondzorg. In de middag gebeld met papa en meerdere keren met mama, die het steeds spannender maakte aangezien er een groot cadeau midden in de kamer stond. Die is s'avonds gelukkig wel voor de camera voor mij uitgepakt. En papa had cadeautjes als verrassing opgestuurd die ik dan weer mooi zelf uit kon pakken. Verder heb ik van mijn gastgezin en ook van de rest hier nog cadeautjes gekregen. Aan het eind van de middag hadden we afscheid in de kliniek omdat Hanneke deze week naar huis gaat. Daarna zijn we gaan eten voor mijn verjaardag en nog voor die van Maaike, die een dag eerder jarig was. Het was een erg leuke dag en heb me echt jarig gevoeld hier!
De volgende dag was de wandeltocht.Om 6 uurop om te gaan ontbijten bij onze gids en daarna op pad. Het was een prachtige omgeving en tegen het eind van de middag kwamen we aan op onze bestemming. Daar konden we even uitrusten en rondkijken en daarna gingen we nog even klimmen. s'Avonds hebben we heel primitief bij het kampvuur gegeten, en daarna nog primitiever geslapen. Op matjes op stenen maar de locatie maakte alles goed. s'Nachts veel wakker gelegen maar daar door wel kunnen kijken naar de duizenden sterren. In de ochtend eerst naar de zonsopkomst gekeken en daarna zijn we nog even gaan klimmen voor dat we weer aan de terug weg begonnen. Terug bij het huis van de gids hebben we gegeten (onderandere hutspot en pannenkoeken) en hebben de Afrikanen nog wat muziek voor ons gespeeld en gedanst. Het waren twee super leuke dagen maar ik was er ook helemaal kapot van. Heb vannacht dus goed geslapen en zit nu weer lekker bij het zwembad.
De groeten uit Burkina Faso!

Reacties

Reacties

Ronny

Leuke en bijzondere verjaardag Max. Supermooie foto's. Kun je echt trots op zijn!

Renske

Ah ik ben trots op je Max! En wat heb je allemaal gekregen? X

Daniëlle Geenen

Leuk weer Max! Kom je, wanneer je weer in Nederland bent, een keer een gastles geven? Ik denk dat je met je verhalen heel erg kunt boeien!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change