maxbouckaert.reismee.nl

Onverhoopt toch nog een.

Hallo allemaal,

Toch nog even een update. Ik zou eigenlijk vrijdag thuis komen, maar dat is zondag geworden. Mijn eerste vlucht, de vlucht naar Casablanca, is gewijzigd. In plaats van om 02:25 gaat die nu om 07:50. Hierdoor zou ik mijn tweede vlucht missen, die vijf minuten voor ik land vertrekt.

Ik kreeg toen twee opties;

1. Die eerste vlucht gewoon nemen en dan de tweede 24 uur later. Dan zou ik dus zaterdag thuis komen.

2. Of, zondagochtend pas gaan, dan drie uur op Casablanca wachten en dan zondagavond thuis.

En ik heb dus voor die tweede gekozen.

Reacties

Reacties

Marlou

Hoi max ... Ach dan maar wat luieren aan het zwembad ????
Het blijft spannend met die mensen daar!
Gr en geniet vooral van de zon ( die hebben wij hier echt niet)...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change