maxbouckaert.reismee.nl

En.. de volgende werkweek

Hallo allemaal!


Hier het volgende reisverslag al weer, die begint met vorige week dinsdag. Toen ben ik zoals elke week naar het drop geweest voor wondzorg. Dit was uiteraard weer erg leuk en gezellig. Na afloop hebben we de eerste inkopen gedaan voor donderdag, de drukste werkdag tot nu toe...
Woensdag ben ik weer een ochtend in het weeshuis geweest, waar de verzorgsters deze keer gelukkig en een goede bui waren (wat de vorige keer niet zo was, vooral richting de kinderen). En ze leken toch ook wel wat te begrijpen van het jongetje met de spierziekte, maar we moeten de volgende keer nog maar even afwachten.
Het was overigens ook hartstikke leuk met de kinderen waarmee ik buiten heb gespeeld. We hebben gevoetbald, met zand gespeeld en het leukste, vooral voor degene die het nog niet zelf kunnen, heel vaak van de glijbaan geweest!
Donderdag was het dan zo ver, het was wasdag in het dorp, door ons georganiseerd. Alle kinderen helemaal schoon in nieuwe onderbroekjes. En waar nodig een pleister, want de wondzorg kwam er meteen achteraan. Het was een erg leuke en geslaagde dag. En die avond zijn we uit eten geweest om die dag gezellig af te sluiten, met een biertje uiteraard.
Vrijdag was een vrije dag, normaal is er wondzorg maar dat hadden we de dag ervoor al gedaan. Dus lekker uitgeslapen en verder ook he-le-maal niks gedaan.
Zaterdag ochtendben ik de fiets op gegaan. Jaja die heb ik nu, eindelijk niet meer afhankelijk van de taxi! Ik ben een stukje de stad uit gefietst waar je dan meteen midden in de natuur staat en waar je alleen nog maar krekels en vogels hoort. Ik heb nog een paar foto's gemaakt van het mooie uitzicht wat ik daar had, maar in het echt ziet het er veel mooier uit.
En zondag heb ik de dag weer doorgebracht aan het zwembad, want ja met dit mooie weer hier kun je dat toch geen week overslaan!
En dan vandaag nog. Vanochtend ben ik bij de blindenschool geweest. Dat was erg leuk en interessant om te zien en mee te maken, ik voelde me alleen nog niet erg nuttig. Ik heb namelijk nog niet echt iets kunnen doen, behalve observeren. Morgen en overmorgen ga ik er weer heen en hopelijk zal ik er snel alles doorkrijgen waardoor daar verandering in komt, en ik mij dus wel nuttig kan maken.
Dit was het weer voor deze week. De groeten uit het zonnige Burkina Faso!

Reacties

Reacties

marlou

Biertjes, zwemmen, strand, fietsen...het lijkt wel vakantie man....
Wat maak je toch elke dag weer mee, geweldig Max !!
Niets is meer vanzelfsprekend volgens mij als je daar dan bent...zelfs een wasdag..tjonge jonge...leuk verslag weer hoor Max. Hou je taai gr

Jeanine

Geweldig Max wat jij daar allemaal doet.
Ik zie jou daar al helemaal fietsen :)
Indrukwekkende foto's die jij doorstuurde, wat zul jij daar veel leren, super. Geniet nog en ik kijk uit naar je volgende verslag :)

Jeannette

Hoi Max, wat leuk om je verhalen te lezen en om je op deze wijze te volgen. Goed werk verricht je daar in Burkina Faso. We blijven je volgen, groetjes vanuit het mistige Nijmegen, Henk en Jeannette

pien

hoi Max,

het zijn hele mooie foto's vooral van die waterval.
en nwe gaan zo je cadeautje inpakken:-).

nog heel veel plezier! je liefste zusje;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change