maxbouckaert.reismee.nl

Week 8

Hallo allemaal!

Het is al weer tijd voor het volgende verslag.

Maandag was een feestdag, dus de scholen zaten dicht en ben ik in plaats van naar de blindenschool, naar het zwembad geweest.

Dinsdag zijn we weer naar het dorp geweest voor de wondzorg. Wat weer zo was als normaal, alleen wel weer op de brommer. En in de middag weer naar het zwembad.

Woensdag ben ik weer naar de blindenschool geweest en in de middag, ja al weer, naar het zwembad. Al begon het nu wel een beetje te vervelen.

De dag erna, donderdag, ben ik weer bij het hiv project geweest en daarna samen met Evelien even naar het weeshuis. Hierna hebben we de hele middag op een terrasje gehangen. We hebben ook nog even naar de soundcheck gekeken van een band, die ons daarna uitnodigden om die avond naar hun optreden te komen. 's Avonds zijn we daar dus weer naartoe gegaan. Alleen hebben we er niks van gezien. Gelukkig konden we het wel horen en na afloop hebben we nog met de artiesten zitten praten.

Vrijdag ochtend zijn we uiteraard weer naar het dorp geweest voor wondzorg. Toen we daar van terug kwamen heb ik m'n tas ingepakt om daarna naar een hotel net buiten de stad te gaan, om een weekend helemaal niks te doen. Niet dat we hier heel hard werken, maar toch hadden we er allemaal veel zin in.

Het weekend was dus een afwisseling van hangmat, zwembad en eten. Met als uitzondering een rondje quad rijden en een rondje maken met een safari jeep, waarin ik zelf ook nog heb gereden op een zandafgraving.

Zondag zijn we aan het einde van de middag weer naar huis gegaan. Daar heb ik voor het eerst op z'n Afrikaans gedoucht, met een emmer water dus, omdat de douche het niet deed.

Nu zit ik lekker in de tuin m'n blog te schrijven en wat ik vanmiddag nog ga doen weet ik nog niet precies, dus dat horen jullie volgende week.

De groeten uit Burkina Faso!

En owja, foto's volgen!

Reacties

Reacties

Maike

hee Max,
wat leuk om te horen dat het goed met je gaat!
Als je thuis komt dan zullen we verder de verhalen die je hebt beleefd horen :) nog heel veel plezier daar & het is super wat je daar al hebt gedaan en je mag zeker trots op jezelf zijn!
groetjes,
maike

marlou

haha Max het begint meer op een vakantie te lijken dan een werk-ervaring...Goed adresje heb je !!
We zien de foto's wel....naar het zwembad...bij het zwembad, in het zwembad....naar huis...haha leuk geniet lekker (hier wordt het herfst weer) Grrr

Karel en huub

Toch een mooie ervaring ook al valt het werken mee .
Geniet van de mooie ervaring en het heerlijke weer.
Groeten van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change