maxbouckaert.reismee.nl

Het op een na laatste reisverslag!

Hallo allemaal, hier het op een na laatste reisverslag al weer.

De uitslag van maandag heeft verder geen gevolgen meer gehad en dinsdag dus weer gewoon naar de school in het dorp geweest voor wondzorg.
Woensdag naar het grote ziekenhuis, om vanuit daar mee te gaan met de ambulance. Na twee kantoortjes gehad te hebben bleek de directeur er niet te zijn. Dus we gingen weer en er zou nog over gebeld worden.
Donderdag weer naar het hiv project geweest en daarna nog even met z'n allen naar het weeshuis.
Vrijdag ochtend zijn we weer naar het dorp geweest voor wondzorg. Daarna zijn we naar de kliniek geweest waar Maaike en Jose werken om een reanimatie cursus te geven, aangezien ze totaal niet wisten hoe dat je moet reanimeren. Deze leek goed te zijn geslaagd. In de avond hadden we een ceremonie bij de kliniek waar Evelien heeft gewerkt, omdat zij vandaag naar huis is gegaan. Dit was erg lekker en gezellig.
Zaterdag zijn we weer naar de ferme geweest. Dat is het hotel waar we twee weken geleden ook zijn geweest, maar nu maar voor een dag. Een dag lang in een hangmat gelegen.
's Avonds zouden we naar een concert gaan en daar ook wat eten, maar toen we daar kwamen was alles dicht. Dus zijn we maar uit gaan eten, wat overigens ook leuk en lekker was.
Gisteren doorgebracht aan de rand van het zwembad en vanochtend Evelien uitgezwaaid. Daarna weer naar het grote ziekenhuis voor de ambulance. Deze keer drie kantoortjes gezien maar nog steeds geen directeur. Wel zijn er wat dingen opgeschreven en als het goed is kan ik morgen om half acht beginnen. Hier in Afrika kennen ze dus ook bureaucratie, dat had ik na tien weken toch niet echt meer verwacht.
Zojuist dus mijn blog zitten schrijven, uiteraard aan de rand van het zwembad.
De groeten uit het lekkere warme en zonnige Burkina Faso!

Rkarel en huub

Geniet van de laatste dagen.
En voor straks een goede reis terug .
Veel groeten

Travel4Change